Grupuri si pagini de Facebook – recomandari

E jale cu grupurile astea! Nimeresti intr-unul si nu te mai albeste nimeni.

Deci, va recomand grupurile si paginile unde sunt EU admin (sau co admin sau pe care le urmaresc):

 

Bicicleta mea – pagina mea personala, publica

Vacanta mea – pagina mea personala, publica

Harta mea – pagina mea personala, publica

Kampa Travel – pagina agentiei Kampa Travel, publica

 

Viata mea, bicla!!!! – grup inchis, pentru biciclisti

Viata mea, bicla – pagina grupului, publica

Safe Cycling Romania – grup public

 

Plaja Vama Veche – pagina publica

Nu sunt singur pe munte – grup public

 

 

Ar mai fi si cele secrete, dar .. sunt secrete!

Lasă un răspuns

