Draga firma, institutie, entitate… (cu exemplificare, draga CFR)

M-a impresionat povestea lui Ariel Constantinof si modul in care si-a rezolvat o problema legata de o firma de telefonie. A scris pe blogul personal ce-l doare, a aratat cu degetul firma respectiva, iar ofertele au inceput sa curga.

Ma gandeam la o paralela: ai o problema cu o firma, institutie, etc. te plangi public pe un blog si astepti reactiile. Ar fi simplu, nu? Sa te adresezi primariei tale cu „draga primarie, vreau si eu un loc de parcare”. Astia te contacteaza si pac, loc de parcare. Pare un banc, nu?

Respect reactia firmelor care l-au contactat pe Ariel si au incercat sa-l ajute. Deci le pasa macar de imaginea lor publica. Mai avem firme care ar reactiona asa? Macar cele private.

Propunere: de trimis o scrisoare deschisa CFR-ului: „draga CFR, cand ti se solicita rezervarea unui vagon pentru 80 de biciclisti si bicicletele lor, poti sa pui la dispozitia acestora un vagon dedicat?” De aici ma astept ca si celelalte firme concurente sa reactioneze pozitiv, asa cum au facut firmele de telefonie. Dar ar fi prea simplu, nu? Iar blogul meu nu are ratingul blogului lui Ariel.

Povestea celor 80 de biciclete in tren: Pedalez, deci exist! si TVR

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: